dilluns, 10 de novembre del 2008

AVINGUDES DEL DESGAVELL

Sota aquest nom, Avingudes del desgavell, es troben tot un seguit de poemes que el meu amic PR va escriure ja fa uns anys. PR "justificava" així l'elecció del nom:

AVINGUDES. Vies d'accés a un lloc, esp. vies amples, ord vorejades d'arbres, que porten a un palau, a una plaça, a un indret important.

DESGAVELL. m. Desordre complet

AVINGUDES DEL DESGAVELL (poètica): Vies d'accés al desordre complet.

Sentint-me plenament identificat en aquest desordre i de cami cap al desordre complet, em llence a l'aventura dels blogs. En aquest espai compartiré poesia i música, entre d'altres, amb els meus amics i coneguts.

Per començar, que millor que fer-ho amb un poema del llibre que vos comentava.

MÉS QUE MAI T'ESTIME

Avui plouen records
escolte, entre profunds silencis,
el so encisador dels trencs
damunt les teules, damunt l'ànima;
amb necessària urgència desfilen
les hores de l'ahir
i les paraules a mig dir.
Més que mai t'estime,
però al palpar-te t'esmunys
i només els meus ulls
et reten
perquè ton cos s'ha fos
amb el gris-cel d'un desig
que tot ho abraça amb un gest
d'amor còsmic.

P.R.


3 comentaris:

Brey ha dit...

Benvingut, i que funcione de categoria aquesta nova eina, i espai públic que comences.

Si tot el que poses és com aquest text gaudirem de bons poemes...

Víctor ha dit...

ostres sóc l'honor de ser dels primers en escriure al teu blog?

res, com acabes de dir, feia poc que no tenies res i ara vas a tindre de tot!

m'agrada la idea del blog, i el primer post crec que ja has posat un exemple de com serà i té bona pinta.

a seguir company!

Andrés ha dit...

Ieps Giussepe, benvingut a la blogosfera!

com pots vore al meu bloc... ara no tinc molt de "temps", però ja vindran millors moments, on puguem gaudir com ho feiem abans!!

temps al temps!